Giftastider!



Dags att planera ditt bröllop?
Behöver du boka makeupartist?; klicka dig vidare under Info så har du mina kontaktuppgifter där.

I god tid innan bröllopet bokar vi in en provmakeup där jag ger dig rådgivning och lägger en makeup som vi kommer fram till gemensamt. Du får även tips & råd om hur du på bästa sätt sköter om din hy fram till bröllopsdagen! (...och efter! ;))


Brudmakeup (provmakeup ingår) 2000 kronor
Tärna 1000 kronor /per tärna
Make 500 kronor


För att få en vacker helhet vid altaret rekommenderar jag att även låta dina tärnor få både makeup och håruppsättning inbokad. Även din make kan få putsas till om så önskas!


Paret Slotte på båda bilderna

Jag samarbetar med frisör/hårstylist för bruduppsättningar, har även kontakt med nagelterapeut om du önskar fixa dina naglar. Föreviga din bröllopsdag genom att anlita en professionell fotograf - kontakta mig för vidare priser & uppgifter.


Så länge - lycka till med fortsatta planeringen av din stora dag! Hoppas vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ann

Herr Slotte är en av min sambos närmaste kollegor :)

2011-04-02 @ 08:54:27
URL: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0